17 Ekim 2013 Perşembe

Sonbaharlı Bayram Soframız

Herkese tekrardan mutlu bayramlar. Bu bayram misafir ağırlayacağımdan bahsetmiştim. Dün akşamın detaylarını hemen sizinle paylaşayım istedim. 

Ekim ayında olmamızdan dolayı hemen sonbahar temalı bir sofra oluşturdum aklımda. Menüyü belirleyip, eşimle mutfak alışverişimizi yapıp her zamanki çiçekçimize uğradıktan sonra hazırlıklara başladık. 



Yemekler tamamlandıktan sonra sofra dizaynını bitirip çiçekçiden aldığım biçme ve gülleri tanzim ettim. Evde bulunan kuru dallardan ve eşimle parktan topladığımız kuru yapraklardan da araya katınca tam bir sonbahar bir aranjmanı ortaya çıktı. 




Geniş kuru yaprakları da peçetelik olarak kullanıp ince halatla bağladım. Bu arada bu örtü takımımın yeri ayrı. Anneannem annemin çeyizi için hazırlamış yıllar önce. Dantel o zamanki Yugoslavya' da tamamen elde örülmüş. Buraya getirtilip kumaşa uygulaması yapılmış. Tatlı bej tonu ise konseptimize tam uydu.



Ve işte bu da sonbahar soframızın son hali. 


Sizin de sonbahar temalı sofra dizaynlarınız varsa decorideatr@gmail.com adresine mail atın, blogda paylaşayım.

Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...